Młodzież z Szóstki podczas zajęć

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego
Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego
typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia

W ramach nowoczesnego podejścia do edukacji uczniowie Technikum w Brzeszczach biorą udział w szkoleniu „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem CRM", wykorzystując do tego technologię wirtualnej rzeczywistości (VR).

Podczas szkolenia młodzież doświadcza atmosfery szkoleń biznesowych oraz wciela się w rolę handlowców pracując na prawdziwym CRMie, czyli systemie do zarządzania relacjami z klientami.

Program szkolenia przewiduje nabycie umiejętności budowania bazy klientów, prowadzenie procesu obsługi klienta oraz tworzenie ofert CRM.

Natomiast wykorzystanie podczas szkolenia technologii VR pomaga w budowaniu nowych doświadczeń w tym nowych przestrzeni wirtualnych. Technologia VR pozwala na efektywne wykonywanie zadań ze scenariusza szkolenia. Poprzez angażowanie zmysłów sprzyja zapamiętywaniu i utrwalaniu wiedzy.

Planowane efekty szkolenia: znajomość obsługi specjalistycznego oprogramowania, praktyczne użytkowanie określnego środowiska i narzędzi branżowych, umiejętności wykorzystania narzędzi do profesjonalnej obsługi klienta oraz umiejętność praktycznego wdrażania rozwiązań w zakresie tworzenia/sprzedaży produktów i usług w danej branży.

Szkolenie „Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem CRM", realizowane jest w ramach  projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży administracyjno-usługowej Powiatu Oświęcimskiego - etap II”, z Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie