Najczęściej zadawane pytania w związku z załatwianiem spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

Zakup  dokumentów  w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami  (wypis z rejestru gruntów, wyrys z mapy ewidencyjnej, mapa zasadnicza,  mapa ewidencyjna i inne dokumenty zasobu ) wymaga złożenia prawidłowo wypełnionych  wniosków.

Gdzie można znaleźć wzory wniosków?

  1. Na stronie internetowej: Druki do pobrania | Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (powiat.oswiecim.pl)
  2. W siedzibie Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu ul. Wyspiańskiego w holu urzędu przy wejściu głównym są udostępnione wydrukowane formularze.

W jaki sposób należy złożyć wniosek?

  1. Złożyć na dzienniku podawczym przy głównym wejściu do starostwa
  2. Wysłać pocztą tradycyjną na adres urzędu, tj.

Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
ul. Wyspiańskiego 10
32-602 Oświęcim

  1. Wysłać mailem wniosek podpisany profilem zaufanym ( należy wyszukać w  przeglądarce internetowej PODPISZ DOKUMENT ELEKTRONICZNIE ZA POMOCĄ PROFILU ZAUFANEGO) lub podpisem elektronicznym na adres sprzedaż_map@powiat,oswiecim.pl  lub sprzedaz_wypisow@powiat.oswiecim.pl 
  2. Wysłać poprzez platformę ePUAP

Kiedy i jak dokonać opłaty za zamówione dokumenty?

  1. Opłaty należy dokonać dopiero po złożeniu wniosku i otrzymaniu Dokumentu Obliczenia Opłaty.
  2. Płatność można wykonać w następujący sposób:
  3. Przelewem – dokument obliczenia opłaty z numerem  konta i kwotą zostanie przesłany na adres e-mail podany we wniosku, następnie po zapłaceniu i przesłaniu przez Zamawiającego potwierdzenia dokonania płatności  zamówione dokumenty zostaną udostępnione we wskazany we wniosku  sposób
  4. Kartą przy odbiorze osobistym

Kiedy otrzymam zamówione dokumenty?

  1. Dokumenty są wysyłane po uiszczeniu opłaty
  2. W zależności od wybranej na wniosku opcji materiały mogą być:
  3. Wysłane pocztą tradycyjną
  4. Wysłane na maila wskazanego we wniosku (tylko dokumenty w wersji elektronicznej)
  5. Odbiór osobisty – po przygotowaniu dokumentów informujemy telefonicznie na numer podany we wniosku o możliwości odbioru