Wymagane dokumenty: 

  • dowód osobisty
  • pełnomocnictwo w przypadku działania przez pełnomocnika wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej
    w wysokości 17 zł (przypis 1)
  • dowód rejestracyjny
  • opinia rzeczoznawcy samochodowego, w przypadku, gdy cecha identyfikacyjna uległa skorodowaniu, została zniszczona podczas wypadku drogowego albo naprawy lub nie została umieszczona przez producenta na pojeździe zabytkowym
  • oświadczenie, że pojazd został zbudowany przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej – dotyczy pojazdu, którego markę określa się jako "SAM"
  • dokument potwierdzający, że w pojeździe:
    • dokonano wymiany ramy lub podwozia na ramę lub podwozie bez numeru fabrycznego
    • odzyskanym po kradzieży cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu,
    • nabytym na licytacji publicznej lub od podmiotu wykonującego orzeczenie o przepadku pojazdu na rzecz Skarbu Państwa cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu
    • dla którego prawomocnym orzeczeniem sądu zostało ustalone prawo własności pojazdu, a cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu.

Przypisy

  1. Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu.

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 10 zł za wydanie decyzji.

Opłatę skarbową należy uiścić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Oświęcim.
Numer rachunku 18 8136 0000 0031 0008 2000 0020