Wymagane dokumenty:
- dowód osobisty
- pełnomocnictwo w przypadku działania przez pełnomocnika wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej
w wysokości 17 zł (przypis 1) - dowód rejestracyjny
- opinia rzeczoznawcy samochodowego, w przypadku, gdy cecha identyfikacyjna uległa skorodowaniu, została zniszczona podczas wypadku drogowego albo naprawy lub nie została umieszczona przez producenta na pojeździe zabytkowym
- oświadczenie, że pojazd został zbudowany przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej – dotyczy pojazdu, którego markę określa się jako "SAM"
- dokument potwierdzający, że w pojeździe:
- dokonano wymiany ramy lub podwozia na ramę lub podwozie bez numeru fabrycznego
- odzyskanym po kradzieży cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu,
- nabytym na licytacji publicznej lub od podmiotu wykonującego orzeczenie o przepadku pojazdu na rzecz Skarbu Państwa cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu
- dla którego prawomocnym orzeczeniem sądu zostało ustalone prawo własności pojazdu, a cecha identyfikacyjna uległa zatarciu lub sfałszowaniu.
Przypisy
- Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu.
Opłaty
Opłata skarbowa w wysokości 10 zł za wydanie decyzji.
Opłatę skarbową należy uiścić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Oświęcim.
Numer rachunku 18 8136 0000 0031 0008 2000 0020
Załączniki: